نمایش احساس با عکس
 
وبلاگي براي همه
 
 
سه شنبه 22 آذر 1390برچسب:نمایش احساس با عکس, :: 8:39 ::  نويسنده : آريا

 دقیقا زمانی که داری توی بی‌خیالی همه چیو فراموش میکنی 

 

 

 

 

یهو یه آهنگی،
یه نوشته‌ای،
یه اسمی،
یا حتی یه حرفی ...‌
همه خاطراتو میاره جلو چشمت ...


 

گروه اینترنتی ایران سان 


آرام روی خیالم خوابیده ای...
خوب می دانی خیالم برایت تخت است ...



گروه اینترنتی ایران سان 

سیگار بی جان ترین عصیانگریست که مرا به عصیان وامیدارد ...
او به نابودی تن نشسته است، من به نابودیِ " من " 
... و هر دو به " نابودیِ " هم ...



گروه اینترنتی ایران سان 

همه چی داشت خوب پیش می‌رفت؛ 
که یهو به خودمون اومدیم دیدیم بزرگ شدیم.....

گروه اینترنتی ایران سان 

بعضی چیزها هستند که
نه میتوان دید
و نه میتوان لمس کرد
بلکه باید آنها را در درون حس کرد !



گروه اینترنتی ایران سان 

خدایا! 
کسی را که قسمت کس دیگریست، سر راهمان قرار نده ...
تا شبهای دلتنگیش برای ما باشد و روزهای خوشش برای دیگری ...



گروه اینترنتی ایران سان 


شعر هاي من ...
تابلو اند... !
.
همه
نبودنت را ...
تبليغ ميکنند ...!



گروه اینترنتی ایران سان 


مهربانـــم !
شرمنــده ام
کــه هیچ وقت، مهربانــی هایت را منتشـــر نکردم
امـا تــا دلــت بخواهد گلایـه هـا را "پست" کردم 
و غریبه هــا "لایک" زدند ...
کــاش می توانستم
صدای تــو را بنویسم!



گروه اینترنتی ایران سان 


کـاش دفتـر خاطراتــم
چراغ جادو بود
تا هر وقت از سـرِ دلتنگــي
به رويش دست ميکشيدم

تــو از درونش
با آرزوي من بيرون مي آمدي!


 

گروه اینترنتی ایران سان 

من به هر تحقيري که شدم با صداي بلند خنديدم ...
نام مرا گذاشتند "با جنبه" بي انکه بدانند
خنديدم تا کسي صداي شکسته شدن قلبم را نشنود…!


 

گروه اینترنتی ایران سان 

نه پیشانی من به لبهای تو رسید ،
نه لیاقت تو به احساس من !
چیزی به هم بدهکار نیستیم ... !!!


 

گروه اینترنتی ایران سان 

دلم می خواست زمان را به عقب باز می گرداندم ....
نه برای اينکه آنهايی که رفتند را باز گردانم ؛
برای اينکه نگذارم بيايند .!!!


 

گروه اینترنتی ایران سان 


وقتی قبلا بهترین ها را در یک نفر دیــــده باشی ...

ســخت می توانی خوبــــی ها را در دیگری پیدا کنی!!
 


 

گروه اینترنتی ایران سان 


این روزها ریاضی ام خیلی ضعیف شده ..... دیگر نمی توانم آدم حسابت کنم ...!!


 

گروه اینترنتی ایران سان 


بغض کنید ...
گریه کنید ...
دق کنید ...

ولی با آدمای بی ارزش درددل نکنید!!


 

گروه اینترنتی ایران سان 

بگو چه مخدری بود
در بودنت ...

كه اينهمه نبودنت را
درد ميكشم ...!


 

گروه اینترنتی ایران سان 

دیوانه ام می كند ...!
فكر اینكه .. زنده زنده .. نیمی از من را .. از من جدا كنند !
لطفا ... تا زنده ام بــــــــــــــــــمان...


 

گروه اینترنتی ایران سان 


ﮐﺴﯽ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺳﻮﺯ ﻭ ﺳﺮﻣﺎ ﺩﺳﺘــﻬﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﮔﯿﺮﺩ . 
ﺩﺭ ﺟﯿﺒــــﺖ ﺑـــﮕﺬﺍﺭﺷﺎﻥ، 
ﺷﺎﯾﺪ ﺫﺭﻩ ﺍﯼ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺗﻪ ﺟﯿﺒﺖ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ، 
ﮐﻪ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﮔﺮﻡ ﺍﺳﺖ...


 

گروه اینترنتی ایران سان 

"دلتنگی"
فقط یک اسم مستعار است
برای تمام حس هایی که
اسمشان را نمی دانیم
و هر کدامشان برای خود یک دلتنگی ند ...


 

گروه اینترنتی ایران سان 


گریه نمی کرد هرگز در مرگ مادرش
و نکرده بود هرگز در ترک همسرش
پچ پچ می کردند زنان پشت سرش
که بسیار بی احساس است خیر سرش
وفحش می خورد از مردان که گور پدرش
و چه بی صدا می شکست تمام اعضای بدنش
او سال ها بود که مرده بود
در نبود فرهنگ درک در کشورش


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید زندگی را دوست دارم به شرط آن که: " ز" آن زندان نباشد " ن " آن ندامت نباشد " د " آن درماندگی نباشد " گ" آن گورستان نباشد "ی" آن یاس نباشد
دكتر سيمين دانشور درگذشت
تصاویر جالب ، دیدنی ، الهام بخش و پرمعنا پ نه پ تصویری تصاويري از زندگي خصوصي گربه ها عکسهایی که شایدتا کنون ندیده اید دختـران نیــــنجای ایران سپندارمذگان بر همه بانوان ایرانی خجسته باد نماد شهرهای جهان اتفاقي عجيب و وحشتناك براي سه دختر جوان تصاویر جواد نکونام در دیدار دیشب مقابل بارسلونا خروس دو جنسی در چین قربانی اسید پاشی اردبیل چشم انتظار قانون جدید مجازات اسلامی، بسیار مترقی تر از قانون قبلی است/انسان زیر ۱۸ سال، مسوولیت کیفری ندارد اگر طاقت داريد مشاهده نماييد عكسهايي كه شايد تا كنون نديده باشد نقاشی های واقعی از Roberto Bernardi (رئالیسم) ! معروفترین عکـــــس های دنیا بهمراه عکسان آنها كشيدن 6 خودرو با موي سر
نويسندگان